Retourneren en ruilen

Is de maat niet goed of voldoet het artikel niet aan je verwachting? Retourneren mag altijd! Retourneer het artikel met het bijgeleverde orderformulier. Hierdoor kunnen wij de retourzending gemakkelijker verwerken. Wil je het artikel ruilen? Geef dit dan duidelijk op het orderformulier aan.

Veel gestelde vragen:

Binnen welk termijn mag in mijn bestelling retourneren?
De bestelling mag (ongedragen en met prijskaartjes) binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Dit mag in dezelfde doos als waarmee de bestelling geleverd is.

Mag ik mijn retourzending ook bij jullie afleveren?
Dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op: hello@babyfroezel.nl

Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?
Ja, de retourkosten worden door de klant zelf betaald. 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en hebben gecontroleerd, ontvang je binnen 3 werkdagen je geld retour op het bankrekeningnummer waarmee je de order betaald hebt.

Heb je een klacht?
Dit vinden wij erg vervelend. Neem daarom direct contact op via hello@babyfroezel.nl en wij gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Niet tevreden met de oplossing van je klacht? 
Geef dan je klacht door aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

© 2018 - 2019 Froezel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel